SV: SHELENE


Svar: Shelene, jag hoppas du driver med mig, hon är inte fittig, hon säger bara att hon har kille, och dessutom så är Wile fett dryg, jag vet han är jätte gullig mot henne, men lite över dryg..
Hahah, jag vet har hört låten, så jävla söööt! Men han får ta & inse att hon kanske inte vill vara tillsammans med honom? ;) & Shelene, vadå Mickis kille inte skyddar henne? Kommer du inte ihåg när Gabriella, Dennis, Freddan & Louis va emot henne? Haha, värsta fighten.. Lite fel har du Shelene, men puss på dig & saknar dig, vi får ta & ses nån dag!

Kommentarer
Postat av: filippa och linnea

va gärna med i dagens blogg hos oss!:D



btw; söt blogg!

2011-04-10 @ 19:46:34
URL: http://filippalinneas.blogg.se/
Postat av: shelene

tildis, saknar dig.. smsa mig, jag säger mitt nummer på Lmgh, logga in nu :*

2011-04-10 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0