''LET ME IN''

Tjaa :) Natalia kom till mig typ 2, sen kollade vi på ''Let me in'' Hahaha, fett läskig :( Men vi kollade inte på hela för min dataskärm fuckar -.-'
Men jag ska kolla klart på den ikväll tror jag.. Asssåååå nej! Har fett ont i halsen & är fett yr, hata! På helgen oxå.. Fuck that -.- men jag tipsar ''Let me in'', den är ganska långtråkig i början, men sen händer det stuffs, baby.
Sitter & lyssnar på musik, har ganska tråkigt. Men tror jag ska kolla klart på filmen, jag skriver efter, om jag inte har dött.. Hallå? Jag ska ju titta själv.. Fan att man inte kan smsa heller, CPPPPPPPPPPPPPPPPPP!



Haha, där va en poster av ''Let me in'' Verkar den läskig? Hahah, ska kolla klart på den nu :( jag vill se vad tjejen gör med killen, om Hon stannar eller går? (; ...

Kommentarer
Postat av: natalia<3

hon kommer ju fan äta upp han ! <3 :D

2011-04-09 @ 20:30:11
Postat av: Anonym

haha, ska kolla på resten nu, önska mig lyckatill, hoppaws jag överlever, ;**

2011-04-09 @ 20:33:02
URL: http://tildaistheshiet.blogg.se/
Postat av: natalia<3

åt hon upp han ? <3

2011-04-10 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0