längesen, visst?

Hejsan alla söta & fula, jag gick till skolan i onsdags, så va jag med ehh nåra (?) kommer inte ihåg, eller jo, sam & julia & rana.. sen igår va jag med natalia, julia, manuel, sam, jairo, dante.. aa vi va på fotbollsplanen. och idag har jag varit med natalia och manuel , sen så skulle dom dra så jag & rana drog & käkade pizza, sen mötte vi natalia i typ 10 minuter vid station.. kom hem typ vid 10? sen försökte jag ladda ner paranormal activity 2, men jag vågade inte se den & sen så typ funka inte det -.-' men jag ska försöka ladda ner den nu, och jag SKA kolla på den! hehe.. får se om jag lever tills imorron, kanske dör :/

hehe, kanske inte ser läskig ut men, ladda ner så får du se... (y)


Kommentarer
Postat av: Elida

JAG HAR DEN FILMEN HEMMA DEN ÄR LITE LÄSKIG TYCKER JAG <3

2011-04-21 @ 11:23:15
URL: http://badhaiirday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0