HAHA, LÄÄÄÄS!

Har snackat med Nicco, Wile, Linus & Michaela i 6 timmar nu, sjukt!
Dom är fett roliga, haha. Wile försöker haffa Michaela, men hon har ju kille.. Synd!
Wile: sho jag tar tag i ratten och lyffter på hatten, för katten, jag vill sätta på dig den här natten <3
Michaela: HAHAHHAHAHAH, sööööt du är
Wile: walla kolla på dej , vilken kattmat äter du , vill kunna bjuda ut dej på midda
Jag, Linus & Nicco (samtidigt): HAAAAAAAAFFFF!
Hahaha, Wile, så jävla skön kille asså!
Sen han rappar åt Mickis, så gulligT!

Kommentarer
Postat av: wiliam

men nej bre hon har ingen kille den enda killen hon har är mej kolla på hennes kille fet ful mannen skaffa operasioner bre , mickis är min guzz<3

2011-04-09 @ 01:36:46
Postat av: Michaela

Men Wile hållkäften bara okej?

Nej, jag är inte din guzz

Fett jobbig. och sen kan du säga att nicco som siter breve dig att hålla käften oxå.

Nicco, så ful som du är!

2011-04-09 @ 01:39:57
Postat av: tilda

Hahah.. Okej, Mickis?

Ni är tvillingar

2011-04-09 @ 01:41:56
URL: http://tildaistheshiet.blogg.se/
Postat av: wiliam

oke mickis förlåt men han ser ut som en fuckhole okej du e inte min guzz du verkar va fet sur svara skype

2011-04-09 @ 01:46:44
Postat av: tilda

Okej, skriv på skype, får massa Live meddelanden varje gång ni skriver här :s

2011-04-09 @ 01:48:29
URL: http://tildaistheshiet.blogg.se/
Postat av: shelene

mickis, sluta vara fittig, wile gillar dej ju? haha,och han skrev värsta fina rapen till dig, true love, baby, true love.. <3

haha, mickis.. din kille som du har nu e fett känslig & skydder dej inte mot en shit, haffa wile, han e biff & snygg ( mitt tippps )

2011-04-09 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0